Hvor aktiv er denne gruppen og hva er intensjonen med den?
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-09-2022 05:41 AM
Heisann! Jeg er ganske ny på ServiceNow platfomen. Mitt ansvar er for GRC delen og modulen IRM. Det ser ikke ut som denne gruppen er veldig aktiv. Det jeg håpet på at det var et ønske om et miljø som deler litt erfaringer på tvers. og som også kan bistå andre med erfaringer ang. feks en modul og deres implementasjon.
Ser at feks eneste Topics her er "universities". Vi kan vel få til erfaringsdeling ang. mange andre topics enn det?
Ønsker innspill og ønsker til forumet. Er mer enn gjerne med og deler erfaringer med bruk og implementasjon av Servicenow.
Mvh kenneth Leiknes / Kartverket.
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
05-09-2022 11:15 AM
Hei Kenneth,
Helt enig med dette. Jeg har noen kunder som jeg hjelper med å implementere IRM modulen, som kanskje kunne vært interessert i å ha en uforpliktende prat om erfaringer rundt IRM modulen i ServiceNow. Hvis dette er noe som kunne vært interessant for deg eller noen andre her på forumet så send meg gjerne en e-post så kan vi ta en helt uforpliktende prat.
Kan også gjerne svare på IRM spørsmål her også hvis noen trenger litt IRM tips.
Maximilian.sharoyan@dxc.com
Mvh
Maximilian Sharoyan
DXC Technology Norge sin IRM/GRC spesialist
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
05-10-2022 03:55 AM
Hei Maximilian!
Jeg stiller som jeg nevnte gjerne opp for å få mer interesse og samhandling rundt IRM. Dette er en del av ServiceNow som i veldig stor grad har mange ulike mulige tilnærminger og massevis av potensiell forskjellig bruk avhengig av behov/nytte. Jeg er ganske ny i "gamet", men har lært en god del ved å bygge ROS flyt inn i ServiceNow. Vi har enda ikke startet med Compliance og sårbarhetsdelen enda, men det løpet er vi på vei inn i.
Jeg tenker at litt ide utveksling er sunt for både konsulenter og kunder, da vi sammen kan spille oss gode. Forventer jo ikke at man stiller opp med hele løsninger, men da heller gi gode tips på veien. Jeg er for tiden ganske opptatt med sårbarhetskann-system integrasjon i ServiceNow, men er ikke noe problem å få inn en 15-20 min prat om det er ønske for det.
Mvh kenneth Leiknes
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
05-17-2022 11:39 PM
Hei Kenneth,
La oss sette opp en liten samtale når du har tid. Hvis du sender med en e-post så kan vi sikkert finne et tidspunkt som passer fint for oss begge, så kan vi ta en liten samtale rundt IRM og muligheter for sparringspartner.
Mvh
Maximilian Sharoyan
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
05-20-2022 07:14 AM