Feedback på SNUG - Stockholm 2017-09-27

bensjovis
Kilo Explorer

Hej!

Stort tack till er som arrangerade gårdagens SNUG på Kungsholmen i Stockholm. Särskilt till Skanska, AMS och Axis som bjöd på företagspresentation följt av mer ingående demos utav deras SN-instanser. Relevant och intressant upplägg!

Jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta med den här typen av träffar. Kvartalsvis med liknande utgångspunkt som igår. Presentation av roadmap från ServiceNow, förberedda exempel på lösningar från användare med pitfalls och tips är jag övertygad att vi kommer långt på. Därtill tycker jag det är viktigt att även om vi som kunder/användare bör stå för riktning vad gäller agenda och innehåll så bör träffarna ske i ServiceNow's regi på ett liknande vis som igår. Enligt min erfarenhet med andra stora leverantörer av COTS-applikationer ligger det även i deras intresse att vara nära kunden för att snappa upp vad de behöver samt att få en kommunikationskanal utåt, precis som det gick till igår.

Vad tycker ni andra som var där?

Mvh / BR
Benjamin Sjögren

Solution Leader / Delivery Leader AMT
Solution Center VCE DVP Europe
Dept DE46200

Volvo Group IT

TCA02

631 85 Eskilstuna, Sweden

Telephone: +46 162019880

SMS:                   +46 769409880

E-mail: benjamin.sjogren@volvo.com

6 REPLIES 6

Stewe Lundin
Mega Guru

Ett riktigt bra format, ser fram emot nästa träff.

Ett bra forum att diskutera i och att inse att vi brottas med lite samma saker.

Intressant vore att ha teman på träffarna.
Typ;
- Workflows

- Reports

- Service catalog
- Projekt

mm.

Hur ser era lösningar ut hur tänkte ni i era projekt fällor, genvägar etc.

bruno_fernandez
Tera Contributor

Det var min första SNUG och tyckte det var riktigt bra, otroligt intressant med de olika demos som företagen hade och dessutom väldigt bra genomgångar från SN.

Ser fram emot nästa träff!

//Bruno Fernandez
QD Sverige

katjagylje
Kilo Contributor

Hej

Missade tyvärr detta möte men hade väldigt gärna velat gå.

Så frågan är när är nästa möte?

Mvh Katja Gylje

Produktägare Service Now på Com Hem

Minns inte riktigt vilka som tog på sig att vara ansvariga för framtida SNUG-möten, men det var tal om att de skulle försöka ha en var 4:e månad eller dylikt.
Någon som vet vilka som tog på sig ansvaret om att ordna dessa möten?