Feedback på SNUG - Stockholm 2017-09-27
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-28-2017 05:30 AM
Hej!
Stort tack till er som arrangerade gårdagens SNUG på Kungsholmen i Stockholm. Särskilt till Skanska, AMS och Axis som bjöd på företagspresentation följt av mer ingående demos utav deras SN-instanser. Relevant och intressant upplägg!
Jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta med den här typen av träffar. Kvartalsvis med liknande utgångspunkt som igår. Presentation av roadmap från ServiceNow, förberedda exempel på lösningar från användare med pitfalls och tips är jag övertygad att vi kommer långt på. Därtill tycker jag det är viktigt att även om vi som kunder/användare bör stå för riktning vad gäller agenda och innehåll så bör träffarna ske i ServiceNow's regi på ett liknande vis som igår. Enligt min erfarenhet med andra stora leverantörer av COTS-applikationer ligger det även i deras intresse att vara nära kunden för att snappa upp vad de behöver samt att få en kommunikationskanal utåt, precis som det gick till igår.
Vad tycker ni andra som var där?
Mvh / BR
Benjamin Sjögren
Solution Leader / Delivery Leader AMT
Solution Center VCE DVP Europe
Dept DE46200
Volvo Group IT
TCA02
631 85 Eskilstuna, Sweden
Telephone: +46 162019880
SMS: +46 769409880
E-mail: benjamin.sjogren@volvo.com

- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
11-15-2017 01:42 AM
Hej!
Vi på Axians är en av de som tog på oss att vara ansvariga för ett Framtida SNUG- möte.
Som det ser ut just nu så ligger vi i Q1 2018 för nästa träff. Den initiala planen var att köra ett möte nu i december men december är som det är och tiden är knapp.
Det har också varit svårt att få talare på plats i december.
Det är dock inte jag personligen som drar i detta men, en av mina kollegor, Ted Norlander är en av dem som gör det.
Vilka de övriga är vet jag inte.
Temat är planerat att handla om Service Portals men det är dock prelliminärt.

- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
11-30-2017 05:48 AM
Tydligen så blir det en SNUG nu den 5/12, inbjudan skall ha gått ut!
Detta fick jag reda på i dag.
Hoppas vi ses där.